Abonelik İşlemleri SSS

Hizmetler

Veri işleme izni, sizlere daha iyi hizmet verebilmek amacıyla ilgili kanuna uygun olarak hizmetlerinize ait bilgilerin, kişisel bilgileriniz kullanılmadan işlenmesini sağlayan izindir.
Kullanıcıların kişisel bilgilerine ihtiyaç duymadan sadece hizmetlerin kullanımını kapsayan veri işleme, müşterilerimizin farklı ihtiyaç ve beklentilerine yönelik hizmetleri iyileştirmeyi/çeşitlendirmeyi sağlar.
Pazarlama izni, KabloTV hizmetlerine ait güncel gelişme ve avantajlı kampanyalardan haberdar olmak için sms/tv ekranına mesaj(conax)/telefon/mail yoluyla sizinle iletişime geçilmesini sağlayan izindir.
Pazarlama izni vermeniz durumunda;
• Avantajlı tarife ve kampanyalarımız hakkında bilgiler sunulacak,
• Data / görüntü hizmetinizi en hesaplı ve en kaliteli şekilde kullanabilmeniz için size alternatif teklifler sunulacak,
• Size uygun kampanyalar teklif edilecek,
• En son çıkan servisler hakkında bilgiler sunulacak,
• Çağrı merkezimizde ihtiyaçlarınız doğrultusunda hizmet sunulacaktır.
Evet,dilediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Evet,dilediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Bir yıl içerisinde tercihe bağlı olarak 1 ay, 2 ay ya da 3 ay olarak toplamda en fazla 3 ay bu hizmetten faydalanabilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
KabloTV, Kablonet gibi İnteraktif hizmetlere askı süresi boyunca fatura çıkarılmaz, askıdan alınıp hizmetlerin tekrar verilmeye başlandığı ilk faturaya yansıyacak olan ücreti Hizmet/İşlem Ücret Tarifeleri sayfasından erişebilirsiniz.
Şikayetlerinizi, 0850 804 4444 numaralı çağrı merkezimizden, Türksat İl Müdürlükleri/Türksat Abone Ofislerinden veya Online İşlemlerden iletebilirsiniz.
Evet, aboneliğinizi devir edebilirsiniz.
Analog KabloTV devir ücreti Hizmet/İşlem Ücret Tarifeleri sayfasında yer almaktadır. Diğer hizmetler için ayrıca devir ücreti yansımaz.
Nakil etmek istediğiniz adreste Analog KabloTV alt yapısı varsa nakil işlemi yapabilirsiniz.
Analog KabloTV nakil ücreti Hizmet İşlem/Ücret tarifeleri sayfasında yer almaktadır. Diğer hizmetler için ayrıca nakil ücreti yansımaz.
Tarife tipi taahhütlü olan hizmetlerin nakil işlemidir. Taahhütlü nakil işleminden sonra hizmet numarası değişecek, müşteri yeni hizmet numarası ile işlem yapacaktır. Eski hizmete ait ödenmemiş borç bilgisi yeni hizmet numarasının ilk faturasında belirtilmektedir.
Abonenin kendi isteği ile yaptığı iptal işleminden sonra 6 ay içerisinde hizmetin yeniden aktif hale gelmesini istemesi halinde uygulanacak işleme Nakilden/İptalden İhya işlemi denir. Bu işlem için abonenin Abone Merkezlerine başvuru yapması gerekmektedir. İhya işlemi neticesinde müşteriye ilk fatura döneminde Hizmet/İşlem Ücret Tarifeleri sayfasında yer alan ücret yansıtılarak hizmeti aktif hale getirilir.
Borcundan dolayı aboneliği fesih edilen müşterilerin 90 gün içerisinde aboneliğinin tekrar aktif edilebilmesi için Abone Merkezlerine başvurmaları durumunda Borçtan dolayı ihya işlemi uygulanır. Bu işlemin yapılabilmesi için müşterinin tüm borçlarını ödemiş olması gerekmektedir. Müşteriye ilk fatura döneminde Hizmet/İşlem Ücret Tarifeleri sayfasında yer alan ücret yansıtılarak hizmeti aktif hale getirilir.
Kampanya süresi dolmadan aboneliğini iptal ettirmek isteyen müşterilerden (varsa) alınmayan aylık tarife indirim ücretleri, (varsa)ilk aya ait ücretsiz kullanım bedelleri, (varsa) aktivasyon ücretleri, (varsa) Kabloses numara tahsis ücreti tahsil edilecektir. Ancak taahhüt kapsamında müşteriden tahsil edilecek olan bedellerin henüz tahakkuk etmemiş kısmının toplamı, kampanya kapsamında alınmayan ücretler toplamından düşük olması halinde müşteri lehine olan tutar tahsil edilir.
İnternet sitemizin Ödeme Noktaları sayfasından faturalarını ödeyebileceğiniz kanallara ulaşabilirsiniz.
Elektronik ortamda hazırlanan faturaları ifade eder.

Binamda Hizmet var mı?

Binamda Hizmet var mı?

Halihazırda kullandığınız Kablo TV aboneliğiniz var ise lütfen 0850 804 4444 numaralı Çağrı Merkezimizden veya şifremi unuttum kısmından Online İşlem şifrenizi alarak işlem yapabilirsiniz.