Hizmet/İşlem Ücret Tarifeleri

Hizmet/İşlem Ücret Tarifelerimiz

Hizmet/İşlem Ücret Tarifelerimiz şu şekildedir;

Televizyon (Analog KabloTV)
Hizmet Peşin
Analog KabloTV Kurulum Ücretsiz
Analog KabloTV Nakil 840,00 TL (Peşin, 12 veya 24 Taksit)
Analog KabloTV Devir 75,00 TL (Devralana Yansıtılacak)
Analog KabloTV İhya 300,00 TL
Analog KabloTV İçerik Bedeli 96,00 TL
Analog KabloTV İletim Bedeli 4,00 TL
Ayrıntılı Fatura Ücreti (Sayfa Başına) 5,00 TL
* Analog KabloTV Nakil ücreti (840,00 TL) Peşin, 12 veya 24 ay taksit seçeneği ile ödenebilecektir.
* Sadece Analog KabloTV hizmetinin ihyası yapılamamaktadır.

*01.01.2024 tarihinden itibaren nakil talep eden tüm abonelere kampanya uygulanacak olup, bedel 24 aya bölünecek ve abonelik devam ettiği sürece herhangi bir bedel yansıtılmayacaktır. 24 ayını tamamlamamış hizmetler için, nakilden sonra aboneliğin herhangi bir nedenle iptal edilmesi durumunda kalan aylara ait taksit bedelleri aboneye tek seferde fatura edilecektir.

Televizyon (KabloTV)
Hizmet Peşin Taksitli
KabloTV Aktivasyon Ücreti 420,00 TL (Peşin, 12 veya 24 Taksit)
KabloTV İletim Bedeli 4,00 TL -
KabloTV Devir Ücretsiz -
KabloTV İhya Ücretsiz -
KabloTV Nakil Ücretsiz -
Borcundan Kesilen KabloTV Hizmeti Açma 30,00 TL -
* Fiyatlara %20 oranında KDV ve %10 oranında ÖİV dahildir.
* KabloTV yayınından faydalanmayı sağlayan Smart Kartın mülkiyeti TÜRKSAT A.Ş.’ye aittir. Müşterilerimiz bu kartı sadece TÜRKSAT A.Ş. KabloTV yayınından faydalanmak için kullanacak üçüncü şahıslara kullandırmayacak, karta zarar vermeyecek, kart kullanımdan dolayı arızalanmış veya hasar görmüşse değişim için 250,00 TL ücretini ödeyecek, aboneliğini iptal ettirdiğinde kartı iade edecek, iade etmezse 250,00 TL ücretini ödeyecektir. *Faturanın ödenmemesi nedeniyle kapatılan hattın yeniden açılması durumunda, bir takvim yılında ilk açma ve kapama işlemi için aboneden ücret alınmayacaktır.


İnternet
Hizmet Peşin Taksitli
Kablonet Aktivasyon Ücreti 840,00 TL (Peşin, 12 veya 24 Taksit)
Kablonet Nakil Ücreti Ücretsiz -
Kablonet Devir Ücreti Ücretsiz -
Kablonet İhya Ücreti Ücretsiz -
Borcundan Kesilen Kablonet Hizmeti Açma 30,00 TL -
* Fiyatlara %20 oranında KDV ve %10 oranında ÖİV dahildir.
* Faturanın ödenmemesi nedeniyle kapatılan hattın yeniden açılması durumunda, bir takvim yılında ilk açma ve kapama işlemi için aboneden ücret alınmayacaktır.



İnternet (DSL)
Hizmet Peşin Taksitli
Kablonet Aktivasyon Ücreti 840,00 TL (Peşin, 12 veya 24 Taksit)
Kablonet Nakil Ücreti 840 TL (Peşin, 12 veya 24 Taksit) -
Kablonet Devir Ücreti 75 TL (Devralana yansıtılacak) -
Kablonet İhya Ücreti (DSL) 300 TL -
Borcundan Kesilen Kablonet(DSL) Hizmeti Açma 30,00 TL -
Hizmet Askı Ücreti 50,00 TL/Ay -
* Fiyatlara %20 oranında KDV ve %10 oranında ÖİV dahildir.
* Faturanın ödenmemesi nedeniyle kapatılan hattın yeniden açılması durumunda, bir takvim yılında ilk açma ve kapama işlemi için aboneden ücret alınmayacaktır.

Telefon
Hizmet Ücret
Aktivasyon** 120,00
Nakil Ücretsiz
Devir Ücretsiz
İhya Ücretsiz
Numara Tahsisi 20,00 TL
Numara Değişikliği*** 20,00 TL
Borcundan Kesilen Açma Ücretsiz
* Tarifelere %20 oranında KDV ve %10 oranında ÖİV dahildir.
** Aktivasyon talep edilmesi durumunda müşterilere sunulacaktır. (Aynı adrese aynı gün birden fazla abonelik ve aktivasyon talep edilmesi durumunda tek aktivasyon ücreti yansıtılacaktır.)
*** Numara Değişikliği yapıldığında Numara Tahsisi ayrıca ücretlendirilmeyecektir.


Fatura
Hizmet Ücret
Ayrıntılı Fatura 5,00 TL/Sayfa


Kullanıcı Kaynaklı Arızaların Teknik Servis Bedeli

    Arıza kaydının kullanıcı kaynaklı olduğunun tespit edilmesi durumunda ilk çıkacak faturaya yansıtılacak teknik servis bedeli vergiler dahil 100 TL’dir. Kullanıcı kaynaklı hususlar / durumlar aşağıda yer almaktadır.

  • Daire içinde, hizmet sunumunda kullanılan kabloların hasar görmüş olması, hatalı bağlanmış olması nedeniyle oluşan sorunlar
  • Son kullanıcı cihazları (modem, stb vb.) haricinde Türksat mülkiyetinde olan ekipmanların yanlış kullanımı ya da ekipmanlara zarar verilmesi nedeniyle oluşan sorunlar
  • Herhangi bir sorun olmadığı halde arıza bildiriminde bulunulması
  • Türksat hizmetleri dışında herhangi bir istek/talep için arıza bildiriminde bulunulması
  • Daire içi tesisattan kaynaklı hizmet kalitesinin düşük olması sorunları
  • Binadan kaynaklı iç tesisat sorunları*
  • Türksat mülkiyetinde olmayan cihaz ve bunlara bağlı aksesuarlardan kaynaklı sorunlar*

  • *30 gün içerisinde aynı hizmet numarası üzerinden açılan arızanın ilk açılan kayıtla aynı olduğunun tespit edilmesi durumunda ikinci ve sonrasında oluşan her kayıt için teknik servis bedeli vergiler dahil 100 TL olarak faturaya yansıtılır.
Hizmet Askıya Alma

  • İnteraktif Hizmet Askıya Alma (Dondurma) Uygulamasına, müşterilerimiz bir yıl içerisinde 2 defa başvurabilir ve toplam (en fazla) 180 gün olarak kullanabilirler. 180 günden daha uzun süreli başvuru talepleri ise en fazla 300 güne kadar tek seferde (bir defada) karşılanır. Yıl hesabında ilk defa askıya alma (hat dondurma) hizmetini kullanıldığı tarihten itibaren takip eden 12 ay süre esas alınır.
  • Müşteriler bir yıl içerisinde tercihe bağlı olarak toplamda 300 gün olmak üzere en fazla iki kere bu hizmetten faydalanabilir.
  • Analog KabloTV hizmetine bağlı KabloTV, Kablonet gibi İnteraktif hizmetlere ve DSL Kablonet hizmetine askı süresi boyunca fatura çıkarılmayacak, askıdan alınıp hizmetlerin tekrar verilmeye başlandığı ilk faturaya sadece Analog KabloTV ücretinin yarısı (50,00 TL / Ay olarak) askıda geçen süre ile çarpılarak kıst bedel olarak yansıtılacaktır.
  • Sadece bireysel ve tüzel (toplu bağlantılara ait tarifeler hariç) müşteriler bu hizmetten faydalanabilir.
  • Hizmetin askıya alınabilmesi için hizmete ait ödenmemiş faturasının olmaması gerekmektedir.
  • Askı başvurusu Analog KabloTV hizmeti için / Kablonet DSL hizmeti için alınır ve diğer alt hizmetlere otomatik uygulanır. Sadece Analog KabloTV / Kablonet DSL hizmeti veya alt hizmet tek başına askıya alınamaz.
  • Askı başvurusu alınabilmesi için Analog KabloTV / DSL Kablonet ve alt hizmetlerin hiçbirinin hizmet durumu başvuru konumunda olmaması gerekmektedir.
  • Hizmetin başlangıç tarihinden (geçici tesis tarihi) itibaren 1 ay süre geçmemişse askıya alma başvurusu alınmaz. Dondurma süresi zarfında bitiş süresi uzatılabilir / kısaltılabilir. Süre uzatma / kısaltma işlemi toplamda 300 günü geçmemek kaydıyla maksimum 2 defa gerçekleştirebilir. Askı uzatma işlemi askı süresi dolmadan gerçekleştirilebilir. Askıda geçen süre ay bazlı hesaplanmakta olup kullanılmayan günler için kıst uygulanmayacaktır.
  • Askıda geçen süre zarfında hizmetler üzerinde işlem yapılamaz (iptal, ön iptal, tarife değişimi, arıza kaydı, vb…). İşlem yapılabilmesi için hizmetin öncelikle tekrar aktif hale getirilmesi gerekmektedir.
  • Askı süresi zarfında müşteri isteğine bağlı olarak askıdan indirme işlemi ile hizmet tekrar açılabilir.
  • Hizmetler belirlenen süre sonunda abonenin yeniden başvurmasına gerek kalmadan otomatik açılacaktır.
  • Taahhütlü ve/veya taahhütsüz aboneler askıya alma başvurusu yapabilir.
  • Taahhütlü aboneliklerde askıda geçen süre taahhüt süresine eklenerek taahhüt bitiş süresi ötelenecektir. Ötelenen bu süre boyunca abonenin askıya alma işleminden önce kullandığı kampanyaya ait fiyat üzerinden ücretler fatura edilecektir.
  • Taahhüt süresinin uzatımı işlemi askıdan indirme işlemi sonrasında otomatik olarak gerçekleşecektir.
  • Askıya alma işlemi Analog KabloTV hizmeti ve altındaki interaktif hizmetler olan Kablonet ve KabloTV için gerçekleştirilir.
  • Askıya alma işlemi DSL Kablonet ve altındaki interaktif hizmetler için gerçekleştirilir.
  • Müşterinin askıda bir Analog KabloTV / DSL Kablonet hizmeti olması, başka bir adreste yeni KabloTV / DSL Kablonet ve eklenti hizmetler başvurusu almasına engel değildir.
  • Askıda geçen süre zarfında müşterinin var olan taksitleri askı sonrası çıkacak ilk faturaya yansıtılacaktır.
  • Askıda geçen süre zarfında cihaz kiralama hizmetinden faydalanan müşterilere cihaz kira bedeli yansıtılmayacaktır.
App Store
Uygulamamızı indirin
Google Play
Uygulamamızı indirin