İnternet SSS > Güvenli İnternet

Hizmetler

Güvenli İnternet Hizmeti, müşterilerin talebi üzerine ücretsiz olarak sunulan çocuk ve aile profillerinden oluşan bir hizmettir.
Güvenli İnternet Hizmeti almak için online işlem merkezimizi kullanabilir, 0 850 804 4444 numaralı çağrı merkezimizi arayabilir, bayii noktalarımıza başvurabilirsiniz. Ayrıca 5126 SMS hattından da Güvenli İnternet hizmetinizi başlatabilirsiniz. Aynı yolla, istediğiniz zaman ücretsiz olarak profilinizi değiştirebilir ya da güvenli internet hizmetini almayı bırakabilirsiniz.
Güvenli internet 'e abone olmak artık çok kolay. Tüm operatörlerden cep telefonunuza;
- Çocuk Profili geçiş için "GUVENLI COCUK ->5126
- Yalın Aile Profile geçiş için "GUVENLI AILE ->5126
- Aile + Oyun filtreli profile geçiş için "GUVENLI OYUN ->5126
- Aile + Sosyal Filtreli profile geçiş için "GUVENLI SOSYAL ->5126
- Aile + Sohbet filtreli profile geçiş için "GUVENLI SOHBET ->5126
- Aile + Sosyal + Sohbet filtreli profile geçiş için "GUVENLI SOSYAL SOHBET ->5126
- Aile + Sosyal + Oyun filtreli profile geçiş için "GUVENLI SOSYAL OYUN ->5126
- Aile + Oyun + Sohbet filtreli profile geçiş için "GUVENLI OYUN SOHBET ->5126
- Aile + Sosyal + Sohbet + Oyun filtreli profile geçiş için "GUVENLI SOSYAL SOHBET OYUN ->5126
abone olmak istediğiniz profili yazarak 5126`ya gönderin, Güvenli İnternet aboneliğinizi başlatın.
Güvenli internet hizmetinizi "GUVENLI IPTAL " yazarak 5126'ya gönderebilir ve güvenli internet hizmetinizi iptal edebilirsiniz. Profil değişikliklerinizi online.turksat.com.tr adresinden yapabilirsiniz. Online şifre ve Destek İçin 0850 804 4444 nolu çağrı merkezimizi arayabilirsiniz. online.turksat.com.tr adresinden de güvenli internet aboneliğinizi başlatabilir veya sonlandırabilirisiniz.
Çocuk ve Aile iki farklı profilin isimleridir. Fakat aile veya çocuğun herhangi bir profili kullanması zorunlu değildir. Anne babalar da çocuk profili kullanarak İnternetteki günlük işlerini halledebilirler.
Elektronik Haberleşme Kanunu uyarınca çıkarılan "Tüketici Hakları Yönetmeliği’nin İnternetin Güvenli Kullanımı" başlıklı 10. maddesi, tüm internet servis sağlayıcılara internetin güvenli kullanımına yönelik ücretsiz alternatif hizmet sunma yükümlülüğü getirmektedir.
Güvenli İnternet Hizmeti, talep eden müşterilerimiz tarafından alınabilecektir.
Güvenli İnternet Hizmeti, ücretsiz olarak sunulmaktadır.
Seçtiğiniz güvenli internet hizmeti profiline dair internet sitelerine girişin doğru olarak yönlendirilebilmesi için internet tarayıcı programınızın geçici dosyalarını (temporary folders) ve geçmişini (history) profil değişikliğinden sonra temizlemenizi öneririz.
Seçtiğiniz kullanıcı profilini dilediğiniz zaman herhangi bir sınırlama ve ücretlendirme olmadan değiştirebilirsiniz.
Seçmiş olduğunuz profilin izin verdiği web siteleri ve programlardan içerik indirebilirsiniz.
Seçtiğiniz kullanıcı profilinin izin verdiği sitelere giriş yapabileceksiniz.
Profillere göre kullanıcıların giriş yapabileceği siteler, programlar ve uygulamalar değişkenlik gösterecektir.
4.08.2011 tarihli 2011/DK-14/461 sayılı Kurul Kararının 10'uncu maddesi ile Çocuk ve Aile Profil Kriterleri Çalışma Kurulu oluşturulmuştur. Çocuk ve Aile Profil listelerinin oluşturulmasına ilişkin kriterler, Çocuk ve Aile Profil Kriterleri Çalışma Kurulu tarafından tespit edilir.
İnternetin Güvenli Kullanımına İlişkin Usul ve Esasların kapsamı tüm internet servis sağlayıcıları için aynıdır.
İnternetin Güvenli Kullanımına İlişkin Usul ve Esasların kapsamı tüm internet servis sağlayıcıları için geçerlidir.
Profil seçmeyen kullanıcılar mevcut durumda internet kullanımlarına devam edecekler.
Profil seçmeyen kullanıcılara herhangi bir cezai uygulama bulunmamaktadır.
Bir müşteri için aynı anda sadece bir adet kullanıcı profili belirlenebilir. Kullanıcı profilleri için herhangi bir ek ücret ödenmez.
İnternetin Güvenli Kullanımına İlişkin Usul ve Esaslar kapsamında tüm internet kullanıcıları bu hizmetten yararlanabilirler.
Kullanıcılar ve internet site sahipleri, internet sitelerinin değerlendirilmesi için kurumca hazırlanan internet sayfası üzerinden başvurabilirler ve itiraz edebilirler. Kullanıcılar, başvurularını Profil Düzenleme İnternet Sayfasında bulunan bağlantı ile, itirazlarını ise Uyarıcı ve Bilgilendirici İnternet Sayfasında bulunan bağlantı vasıtasıyla yaparlar.
Güvenli internet mobil operatörler için de geçerli olacaktır.
Online işlem merkezinden ya da Müşteri Hizmetlerini arayarak güvenli internet profilinizle ilgili bilgiyi alabilirsiniz.
Güvenli İnternet Hizmeti profili ile ilgili işlemleri sadece müşterinin kendisi gerçekleştirebilir.
Müşterilerimiz, profilleri nedeniyle internet sitelerine erişemediklerinde işletmeciler tarafından tasarlanan Uyarıcı ve Bilgilendirici İnternet Sayfasına yönlendirilirler.

Binamda Hizmet var mı?

Binamda Hizmet var mı?

Halihazırda kullandığınız Kablo TV aboneliğiniz var ise lütfen 0850 804 4444 numaralı Çağrı Merkezimizden veya şifremi unuttum kısmından Online İşlem şifrenizi alarak işlem yapabilirsiniz.