yandex
Destek - Fesih İşlemleri | Kablo

Tüketici Şikayetleri Duyurusu

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu’nun 05/11/2019 tarihli ve 2019/İK-THD/279 sayılı Kurul Kararı ile; Güvenli İnternet Profil Değişiklik ve İptal İşlemlerinden SMS Ücreti Tahsil Edilmesi

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu’nun 05.11.2019 tarihli ve 2019/İK-THD/279 sayılı Kurul Kararı ile; 05.11.2008 tarihli ve 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu’nun Elektronik Haberleşme Sektöründe Tüketici Hakları Yönetmeliği’nin ilgili maddeleri ve ilgili mevzuat hükümlerine istinaden; Güvenli İnternet Hizmetine İlişkin olarak; abonelik işlemleri, profil değişikliği ve iptal talebi işlemlerini SMS yoluyla yapan abonelerimizden tahsil edilen ücretlerin iadesi yapılmaktadır. Alacağı bulunan abonelerin iade tutarları, ilgili hizmet numaralarına alacak olarak yüklenmiştir. Ücret iadesi için E-Devlet üzerinden başvuru yapılması durumunda Iban numarasına ücret iadesi gerçekleştirilecektir. Bireysel müşterilerimiz kimlikleri , Kurumsal müşterilerimiz ise, yetkili kişinin yetkili olduğuna dair evrak ile Türksat İl Müdürlüklerine başvuru yapabilir.

Kurul kararı gereği bir iade tutarı bulunup bulunmadığı, Borç/Alacak sorgulama ekranından sorgulanabilir.


Tüketici Şikayetlerine bu linkten ulaşabilirsiniz.