Tüketici Şikayetleri

Karar tarihi: 27.12.2022 , Karar No: 2022/İK-THD/415

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu'nun 01.03.2018 tarihli ve 2018/DK-THD/57 numaralı Kararı ile 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu'nun 60'ıncı maddesinin dokuzuncu fıkrası kapsamında kabul edilen "Abonelere Yapılacak İadelerde Uygulanacak Usul ve Esaslar" çerçevesinde;

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuna intikal eden bazı tüketici şikayetleri kapsamında, nakil talebinde bulunan taahhütlü abonelerin altyapı bulunmaması ve/veya yeni yerleşim yerinde aynı nitelikte hizmet sunulmaması nedeniyle aboneliklerini iptal etmeleri üzerine cayma bedeli yansıtılmasına yönelik olarak yapılan değerlendirmeler neticesinde, cayma bedellerinin iadesine ve bu süreçten etkilenen abonelerin ücret iadesine ilişkin talep için E-Devlet üzerinden başvuru yapılması durumunda IBAN numarasına ücret iadesi gerçekleştirilecektir. Türksat cihazının abonede kaldığı hallerde, cihazın kalan ücretini aboneden talep edebilir. Bireysel müşterilerimiz kimlikleri, Kurumsal müşterilerimiz ise yetkili kişinin yetkili olduğuna dair evrak ile Türksat İl Müdürlüklerine başvuru yapabilir.

İlgili sorgu sayfasına aşağıdaki link üzerinden erişebilirsiniz:

Borç/Alacak Sorgulama


Tüketici Şikayetlerine bu linkten ulaşabilirsiniz.


App Store
Uygulamamızı indirin
Google Play
Uygulamamızı indirin